HTML

Látomások árnyjátéka...

Egy tükör, amit én tartok, én nézek belőle vissza és én mondom meg ki áll előtte.

Időben

szavak

29

2010.08.23. 18:19 Artsuhtaraz

Nem akarok meghalni, de nem tudom, hogy kell élni. 

2 komment

Címkék: jövő múlt jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://latomasok-arnyjateka.blog.hu/api/trackback/id/tr472241808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsálomlány 2010.09.22. 23:10:53

Élni úgy kell szerintem, hogy egyetlen közhely se jusson eszedbe életről.
szia :-)

Nincsálomlány 2010.09.23. 10:09:45

Elírtam,... szóval életről, halálról.
süti beállítások módosítása