HTML

Látomások árnyjátéka...

Egy tükör, amit én tartok, én nézek belőle vissza és én mondom meg ki áll előtte.

Időben

szavak

25

2010.08.09. 16:29 Artsuhtaraz

Nyáron belevesztem az emberek arcaiba és mindegyikben saját magamat láttam, szemükbe néztem és a saját fejemet láttam tükröződni benne.
Belefüleltem az agyamba és a zajokat kiszedtem onnan, műveltem belőle zenét.
Fogalmam sincs ki vagyok, külföldön van, hogy naponta többször megkérdezik honnan jöttem, ki vagyok, mi a nemzetiségem. Ezekre tudok válaszolni, de nem tudom megmondani mi az identitásom. Inkább hallgattam magamnak magamról és nem írtam ide, pedig megfogadtam, hogy írni fogok ide, mert ez itt egy vitrin. Ide ki tudom állítani a számomra is érthetetlen gondolataimat, elrakom őket a fiókba és nem baszogatnak nap közben.

Új álmaim vannak, része az egyik régi álmomnak és ez kivételesen nem nőkről, lányokról szól.

Megint megesett velem, hogy álmodtam valamit. Egy lányról, és beleszerettem azért, mert álmunkban szerelmesek voltunk. Riasztó egy érthetetlen tudatállapotban olyan érzést tapasztalni, amit ébren se értek. Ott még pluszban hozzá jön annak a tudatnak a feszítő hatása, hogy fogalmam sincs mi az álom. Elterülök az ágyamban és szándékosan magatehetetlenné teszem magamat. Megnyugtató.
Arról álmodtam, hogy az egyik zenekari ismerősömmel együtt vagyunk, meztelenül és kiváncsian vizsgálgatjuk a másik nemiszervét, csókolózunk és mosolygunk egymásra, mert szerelmesek vagyunk, annyira, hogy még dugunk se kell és egymáséi vagyunk. Reggel ébredés után pedig az agyamban ott bizsereg a tudat, hogy beleszerettem egy tizennégy éves kislányba, ráadásul az álmomban.

Zenész leszek.

1 komment

Címkék: jövő múlt jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://latomasok-arnyjateka.blog.hu/api/trackback/id/tr772209862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsálomlány 2010.09.24. 21:42:52

Jó cél! Játssz ahogy senki még! Kívánom, hogy teljesüljenek a zenéléssel kapcsolatos álmaid.
süti beállítások módosítása