HTML

Látomások árnyjátéka...

Egy tükör, amit én tartok, én nézek belőle vissza és én mondom meg ki áll előtte.

Időben

szavak

26

2010.08.09. 16:43 Artsuhtaraz

Keresek valami helyet, ahol nyugalmam lenne, békém és nem kéne félnem magamtól. Rájöttem, hogy fizikailag meghatározható helyként nem lehet ezt meghatározni. Megfoghatatlan. Kipróbáltam már, úgy gondoltam, hogy építek egy falat, amin belül csak magammal kéne vitákat folytatni, nem vált be. Aztán bele próbáltam bújni más agyába de akkor elhagytam az agyamat és mások hibáit is én akartam kijavítani, miközben a saját hibáimat nem láttam tisztán.
Úgy látom a magamban kavargó káosz elől magamban tudok most ideiglenes menedéket találni.
Még nem tudom hol lenne nyugalmam. Csak találgatok. 

Szólj hozzá!

Címkék: jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://latomasok-arnyjateka.blog.hu/api/trackback/id/tr402209887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása