HTML

Látomások árnyjátéka...

Egy tükör, amit én tartok, én nézek belőle vissza és én mondom meg ki áll előtte.

Időben

szavak

1

2010.06.23. 21:28 Artsuhtaraz

Valamit szeretnék megmutatni. Lehet nem jól fogom megközelíteni a témát, de muszáj írnom róla. Muszáj egy különleges helyet elfoglalnia; egy helyet, ami csak az övé.
Szeretném ezt az apró helyet annak szentelni, hogy írhassak magamnak magamról. Hogy szembe tudjak nézni önmagammal. Hogy ha nincs egyetlen egy ember sem a világon, akivel tudok beszélgetni, akkor itt szóba tudjak állni saját magammal. És miért ilyen fontos ez?
Mert lelkemnek olyan belső kivirágzását kezdtem el most végigszemlélni, amiből biztosan olyan színes szirmok fognak kinyílni, amit szeretnék később megnézni. Hogy újra tanulhassam ki voltam akkor.

Szólj hozzá!

Címkék: jövő múlt jelen

A bejegyzés trackback címe:

https://latomasok-arnyjateka.blog.hu/api/trackback/id/tr662105017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása